Η εταιρεία

Οι “παγίδες”  για το τουριστικό σας κατάλυμα

Η ανάπτυξη μιας επιτυχημένης επιχείρησης στον τομέα της φιλοξενίας και παροχής υπηρεσιών φιλοξενίας απαιτεί συνεχή προσαρμογή στις αλλαγές της αγοράς και των προτιμήσεων των πελατών.

1)Κακές κριτικές

Στη σημερινή ψηφιακή εποχή, οι κριτικές είναι ζωτικής σημασίας για την προσέλκυση επισκεπτών. Αποφύγετε τις αρνητικές κριτικές παρέχοντας άριστη εξυπηρέτηση πελατών και διατηρώντας  το κατάλυμά σας καθαρό και καλοδιατηρημένο.

2)Ξεπερασμένη διακόσμηση

Ενώ ένα κατάλυμα με vintage αίσθηση μπορεί να είναι γοητευτικό, η ξεπερασμένη διακόσμηση μπορεί να κάνει ένα κατάλυμα να φαίνεται παλιό και αφιλόξενο. Φροντίστε η διακόσμησή σας να είναι σύγχρονης αισθητικής. Εάν δεν τα καταφέρνετε πολύ με την διακόσμηση, διατηρήστε την απλότητα στον χώρο σας, δίνοντας μία αίσθηση minimal προσέγγισης.

 

3)Κακή καθαριότητα

Οι επισκέπτες περιμένουν ένα καθαρό και καλοδιατηρημένο κατάλυμα. Τα βρώμικα ή απεριποίητα καταλύματα αποτελούν ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα στον τομέα της φιλοξενείας.

 

4) Έλλειψη ανέσεων

Οι επισκέπτες αναμένουν ορισμένες ανέσεις, όπως Wi-Fi, κλιματισμό και άνετα κρεβάτια. Εάν το κατάλυμά σας δεν διαθέτει αυτές τις ανέσεις, θα δυσκολευτείτε να «αρπάξετε» τον επισκέπτη από τον ανταγωνιστή σας.

 

5) Διαχείριση που δεν ανταποκρίνεται

Οι ταξιδιώτες θέλουν να γνωρίζουν ότι οι ανησυχίες και τα προβλήματά τους θα αντιμετωπιστούν αμέσως. Βεβαιωθείτε ότι διαθέτετε ένα σύστημα για να απαντάτε γρήγορα σε ερωτήσεις και παράπονα επισκεπτών.

 

6) Κακή τοποθεσία

Ένα τουριστικό κατάλυμα που βρίσκεται πολύ μακριά από την παραλία ή άλλα δημοφιλή αξιοθέατα μπορεί να δυσκολευτεί να προσελκύσει κρατήσεις. Βεβαιωθείτε ότι το κατάλυμα σας βρίσκεται σε βολική και επιθυμητή τοποθεσία.                                   

7) Σταθερές τιμές ανά περίοδο:      

Είναι μια παλιά τακτική που δεν μεγιστοποιεί την πληρότητα. Αντίθετα μια στρατηγική δυναμικής τιμολόγησης, μεγιστοποιεί την πληρότητα του καταλύματος και συνεπώς τα ετήσια έσοδα σας.

 

8) Κρυφές χρεώσεις

Στους επισκέπτες δεν αρέσουν οι εκπλήξεις όσον αφορά τις χρεώσεις. Να είστε διαφανείς σχετικά με τυχόν πρόσθετες χρεώσεις, όπως τέλη διαμονής ή επιπλέον τέλη καθαριότητας.

 

 

Αποφεύγοντας αυτές τις παγίδες, μπορείτε να μεγιστοποιήσετε τις κρατήσεις και να διασφαλίσετε ότι οι επισκέπτες σας θα έχουν μια εξαιρετική εμπειρία στο τουριστικό σας κατάλυμα.