Η εταιρεία

Συμβουλές για άριστες κριτικές!

Οι κριτικές επισκεπτών μπορούν να έχουν σημαντικό αντίκτυπο στην επιτυχία ενός καταλύματος. Οι θετικές κριτικές οδηγούν σε περισσότερες κρατήσεις και υψηλότερα ποσοστά πληρότητας, ενώ οι αρνητικές κριτικές μπορεί να έχουν το αντίθετο αποτέλεσμα.

 

Γενικά, οι επισκέπτες βασίζονται σε μεγάλο βαθμό στις κριτικές για να λαμβάνουν τεκμηριωμένες αποφάσεις σχετικά με το πού θα μείνουν, επομένως είναι σημαντικό για τους οικοδεσπότες να δίνουν προτεραιότητα στην παροχή θετικής εμπειρίας και στην ενθάρρυνση των επισκεπτών να αφήσουν θετικές κριτικές.

1. Δώστε σημασία στην Καθαριότητα

 

Βεβαιωθείτε ότι το ακίνητο είναι καθαρό και χωρίς φθορές.

Παρέχετε άνετα και υψηλής ποιότητας κλινοσκεπάσματα και κλινοσκεπάσματα.

Προσθέστε στοχαστικές πινελιές, όπως φρέσκα λουλούδια, τοπικούς χάρτες και οδηγούς.

 

2.Check-in

Να είστε ευέλικτοι με τις ώρες check-in και check-out όταν είναι δυνατόν.

 

Αφήστε ένα καλάθι καλωσορίσματος με σνακ και ποτά.

 

Προσφέρετε ανέσεις όπως δωρεάν Wi-Fi, χώρο στάθμευσης και προμήθειες κουζίνας.

 

Επικοινωνήστε με τους επισκέπτες καθ’ όλη τη διάρκεια της διαμονής τους για να βεβαιωθείτε ότι έχουν όλα όσα χρειάζονται.

 

 

3. Οδηγίες και Recommendations

 

Παρέχετε σαφείς οδηγίες για τη χρήση συσκευών και ηλεκτρονικών ειδών, κατά την άφιξή τους, ή αφήστε κάποιο φυλλάδιο με οδηγίες.

 

Προσφέρετε προτάσεις για κοντινά εστιατόρια και καφέ.

 

Δημιουργήστε ένα βιβλίο επισκεπτών με χρήσιμες συμβουλές και συστάσεις.

 

Παρέχετε λεπτομερείς πληροφορίες για τα τοπικά αξιοθέατα και ανέσεις.

 

4. Check out

Ευχαριστήστε τους επισκέπτες κατά την αναχώρησή τους και ζητήστε τους ευγενικά μία κριτική με τα σχόλια τους για την διαμονή τους στον χώρο σας.

 

Η διαπροσωπική επικοινωνία πάντα βελτιώνει την εικόνα του καταλύματός σας.

 

 

5. BONUS:SUPERHOT

Η επιβράβευση για τη σκληρή δουλειά σας και τις άριστες κριτικές είναι οι επιπλέον κρατήσεις!

 

Πέρα όμως από αυτό, οι καλές κριτικές και η σκληρή δουλειά, ανταμείβεται και από τις πλατφόρμες. Η Airbnb και η Booking.com για παράδειγμα σας παρέχουν σήμα Superhost και Travel Award, τα οποία συνοδεύονται και από άλλα προνόμια (μεγαλύτερη προβολή, προτεραιότητα στις αναζητήσεις, κ.λπ.). Η Holihouse επίσης επιβραβεύει τους συνεργάτες της για την σκληρή δουλειά τους με το σήμα Host of the Year, κάθε χρόνο!