7 πράγματα που πρέπει να κάνει ένας ιδιοκτήτης για να προσελκύσει επισκέπτες!

Ο χώρος της βραχυχρόνιας ενοικίασης αποκτά με το πέρας των χρόνων όλο και περισσότερο ανταγωνισμό. Συνεχώς, περισσότεροι ιδιοκτήτες καταλυμάτων, σκέφτονται να εκμεταλλευτούν την ακίνητη περιουσία τους και να εισέλθουν στην αγορά της βραχυχρόνιας ενοικίασης.

Εάν αποφασίσατε πρόσφατα να μπείτε στην βιομηχανία της βραχυχρόνιας ενοικίασης ή αν είστε καιρό σε αυτήν, αλλά θέλετε να δείτε τα έσοδα σας να διπλασιάζονται, τότε ίσως πρέπει να σκεφθείτε να αναθεωρήσετε κάποιες από τις τακτικές σας ή να υιοθετήσετε κάποιες νέες προτάσεις!

1.Φροντίστε να έχετε το κατάλυμα σας πάντα καθαρό: η προσοχή στην λεπτομέρεια είναι πολύ σημαντική, και οι επισκέπτες το συνυπολογίζουν.  Δώστε μεγάλη προσοχή στην καθαριότητα και την απολύμανση, ελέγξτε όλες τις γωνίες του καταλύματος για έντομα ή ζωύφια, αλλάξτε όλα τα σκουριασμένα σίδερα ή αντικείμενα με καινούρια.

2.Ζεστό καλωσόρισμα: ένα ζεστό καλωσόρισμα, δεν περιλαμβάνει μόνο την εγκάρδια υποδοχή. Φροντίστε να έχετε προμηθεύσει τους επισκέπτες σας με βασικά πράγματα που ενδέχεται να χρειαστούν κατά την διαμονή τους: καφέ, ζάχαρη, μπισκότα, φρυγανιές, νερό, προϊόντα καθαρισμού, επιπλέον κλινοσκεπάσματα, κ.λπ.

3.Κάντε την διαφορά: μην φοβηθείτε να «κακομάθετε» τους επισκέπτες σας με λίγες παραπάνω ανέσεις. Αν αφήσετε στο κατάλυμα σας λίγα φρούτα κι ένα μπουκάλι κρασί, ή ένα κουτί με γλυκά (π.χ. κέικ,  ντόπια παραδοσιακά γλυκά)  σίγουρα θα τους εντυπωσιάσετε.

4.«Ξεναγείστε» τους επισκέπτες σας στον χώρο σας: Εάν υποδέχεστε εσείς οι ίδιοι τους καλεσμένους σας, μην ξεχάσετε να τους ξεναγήσετε στον χώρο σας. Δείξτε τους πως θα έχουν ζεστό νερό, πως λειτουργεί το κλιματιστικό, πως γίνεται η σύνδεση στο WiFi, που θα βρουν τα επιπλέον κλινοσκεπάσματα, ή όποια άλλη ιδιαιτερότητα ενδέχεται να έχει το κατάλυμα. Εάν έχετε οργανώσει  ανέπαφο check in ή υπάρχουν πολύπλοκες οδηγίες, σας συστήνουμε να αφήσετε γραπτές οδηγίες!

5.Ενημερώστε τους: οι περισσότεροι επισκέπτες ταξιδεύουν για διακοπές. Ακόμη όμως και αυτοί που ταξιδεύουν με σκοπό την εργασία, θα ξεκλέψουν λίγο χρόνο για να γνωρίσουν την πόλη σας. Ενημερώστε τους λοιπόν, για τα όμορφα μέρη που κοσμούν την πόλη σας αλλά και για τα «καλά στέκια» που αξίζει να επισκεφθούν.

6.Ενδιαφερθείτε για την διαμονή τους: Είναι καλό και συστήνεται, να στείλετε ένα μήνυμα στους επισκέπτες σας, κατά την διάρκεια της διαμονής τους προκειμένου να δείτε αν είναι όλα καλά. Είναι πολύ προτιμότερο, να τους προσεγγίσετε εσείς πρώτα, παρά να σας στείλουν οι ίδιοι οι επισκέπτες σας για κάποιο πρόβλημα. Φροντίστε όμως να τηρείτε μέτρο! Οι επισκέπτες σας χρειάζονται χρόνο για χαλάρωση και ξεκούραση!

7.Συμβουλευτείτε έναν ειδικό: είτε είστε νέος στον χώρο της βραχυχρόνιας ενοικίασης είτε έχετε περισσότερη εμπειρία, μην διστάσετε να επικοινωνήσετε με έναν ειδικό του χώρου. Ένας επαγγελματίας του χώρου της βραχυχρόνιας ενοικίασης, όπως η Holihouse, σίγουρα γνωρίζει τα μυστικά της κάθε πλατφόρμας, και διαθέτει τα εργαλεία να αντιμετωπίζει την κάθε (ευχάριστη ή δυσάρεστη) περίσταση. Μην διστάσετε λοιπόν να κάνετε το βήμα αυτό, που θα σας φέρει  τα επιπλέον κέρδη που αναζητάτε!